Godmorgon :)

Idag är jag verkligen inte pigg ! Somnade inte förrän runt 2 igår kväll ! Inte okej när klockan ringer 05.20 :/
Idag blir det jobb till 3, sen ska jag möta upp Elisa och hjälpa henne att välja ut nya glasögon :)
Sedan får vi se ifall jag elisa och ronja följer med brorsan och hans "fotbolls lag" till sundsvall, dom har fotbollsturnering där i helgen.
Men tror det blir så att vi följer med ! :D Nej nu måste jag jobba lite, fast som tur är så är det inte så mycket som behövs göras idag !:)
Puss sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Sigmund

Jag tror jag såg dig, i hörnet på Grev Turgatan och Riddargatan(?) Ida Rosén i foppa-tofflor, det trodde jag aldrig att jag skulle få se...

2011-03-14 @ 11:38:35
Postat av: Genius

Får man fråga vad brorsan tycker om att hans syrra också är en groupie till fotbollslaget? Det känns som att situationen att du skulle "råkar" hångla med nån av hanns lagkamrater inte är helt otrolig??? (Vältränade killar + lite full och söt Ida = (?)

2011-03-14 @ 11:47:28
Postat av: Anonym

Tycker det är kul med syskonkärlek <3

2011-03-15 @ 10:12:11
Postat av: LärMigTeckna

kika gärna in min nya blogg, har en Gissa kändisen tävling uppe och har även lagt ut två nya teckningar på Angelina Jolie. kom gärna med konstruktiv kritik och tips så jag kan förbättras och bli en bra tecknare! :)

2011-03-20 @ 14:09:56
URL: http://larmigteckna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0