Godnatt <33

Nu blir det lägg dags för min del, eller kommer inte kunna somna direkt men ska lägga mig i sängen och kolla film iallafall :)
Hann måla lite i köket iallafall sen hoppa jag ner i ett bad och kom upp som en Zombie !
Imorgon är det Torsdag och då har vi tre beställningar.
Först är det 10 st Frukostmackor, sen har vi en beställning på 8 sallader och tillslut 40 Baugetter så det blir lite att göra imorgon, men det ska nog gå bra eftersom att vi har en praktikant den här veckan! Sophie heter hon och är jätte duktig faktist!:)
Nej nu ska jag bädda ner mig under täcket och hoppas på att det går fort att somna !:)
Sov så gott allesammans <3<3



Praktikanten;D

Kommentarer
Postat av: lovisa

så fiN.9

2011-03-24 @ 10:53:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0