SVAR PÅ KOMMENTARER !! :)

KOM PÅ ATT DET KANSKE BLIR ROLIGARE ATT KOMMENTERA, IFALL MAN FÅR SVAR ? ;D

 

mm  ([email protected]) om <3:

Du hade trevlig sällskap i sängen iaf :D elle??

SVAR : Jag har alltid det bästa sällskapet i sängen ;D

 

 

Simba om Tisdag :):

Välkommen till det nya Sverige som våra barn skall växa upp i. Snart så kommer man inte finnas vanliga jeans i affärerna utan bara 3-pack med burkor i trendiga färger.

SVAR: Haha aldrig, skulle det gå så långt aa då vet jag inte vad jag skulle göra.. :P

 

 

Frodo om Saker som hänt 2010 <3:

Att du har öppnat ditt eget café är ju så sjukt coolt så det är vansinnigt. Det är typ lika coolt som att Johnny Depp plötsligt skulle ringa på hemma hos mig och berätta att vi är halvbröder. Eller som att man vaknar och ser att man har skrivit en as bra 8e Harry Potter bok i sömnen. epic

SVAR: Haha nja inte riktigt så coolt är det inte va?:) Men det är riktigt roligt speciellt med familje företag :D

 

 

FORTSÄTT KOMMENTERA :D<3<3

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moby Dick

Jasså, jag tänkte lixom att din dröm att starta ett Wrapcafé hade gått i uppfyllelse. I vilket fall som hellst så är det rätt collt att som 19 åring vara delägare i vad som hellst varesig det är ett cafe, oljetanker, brandstation eller en segelbåt. Känns det inte rätt skönt att liga lite före alla andra?

2011-01-12 @ 14:43:26
Postat av: Lille Skutt

Fast att vara delägare i vare sig ett café, oljetanker, brandstation(, flak öl) är rätt coolt när man "bara" är 19. Hur känns det att ligga lite före alla andra?

2011-01-12 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0