SVAR PÅ KOMMENTARER !! :)

Ångrar nu att jag inte svarade på kommentarerna lite tidigare, blir jätte många att svara på nu men det är väll bara att börja så ni blir nöjda !:D


Anonym om FRÅGESTUND !:

Vem va killen du hade förra sommarn? varför vart det bara så kort?

Svar: Emil hette han, ja du det vet jag inte riktigt han hade för mycket med sin hockey sen var det väll lite annat också !:)

 

<3 om FRÅGESTUND !:

kommer vi få se mer lättklädda bilder? :D

Svar: Kommer väll till sommaren när man alltid går lättklädd!

 

My om Äntligen lugnt !:):

Du borde fixa en snygg design på bloggen, eftersom att du verkar ha mycket läsare och är bra på att skriva + uppdatera :)

Svar: Jo jag vill ha en snygg disign på min blogg också men vet faktist inte hur man gör, har aldrig förstått mig på de där med html:P

 

Ormen  (hahahah @hotmail.com) om Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.:

Men häst värför e du rädd för oss ??

Svar: haha var du rolig nu ? Är livrädd för ormar dom är läskiga och äckliga !!

 

Jaffar om Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.:

Om nästa veckas lottorad på drömvinsten var en person så skulle jag vilja träffa honom och fråga vad han heter :)

Svar: Förstår faktist inte riktigt den här frågan, vem är han ?

 

Erik om Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.:

Fan va små läppar du har, du borde överväga läppförstoring, skulle passa dig riktigt ordentligt sexy ;)

Svar: Kan inte riktigt hålla med om att min underläpp är liten iallafall!:P

 

Martin om Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.:

Erik, fan vad liten hjärna du har du borde överväga... Nej just det, det finns inget att göra åt det. Men om du håller käften resten av livet så kommer ingen märka att du har lika högt IQ som en Kebabtallrik.

Svar: Va roliga ni är ! Skulle verkligen vilja veta vilka ni är som kommenterar speciellt i de här inlägget !:D

 

Simba om Dag 3 – Min favorit årstid och varför.:

Om man bor i Saharaöknen och det bara är skitvarmt och att "lägga sig och sola" är lika eftertraktat där som det skulle vara att här "gå ut och bara softa i regnet och lyssna på musik" i fyra timmar. Vet dem ens att det finns årstider i resten av världen, vet dem vad årstider är? Ljuger dem och säger dem "nu känns det nog lite som höst va!" bara för att ha nått att prata om? Ida, jag hoppas du vet svaret. Annars kommer jag alldrig läsa din blogg igen!!!!!! :)

Svar: Haha den där var bra, har faktist inge bra svar på den där kommentaren förutom att man kan väll inte ens bo i saharaöknen ?:P

 

Hannah om Min bror<3:

bloggrape HAHAHAHHAHA

Svar: Ja det var en riktigt bloggrape om man kan kalla det så !:P

 

Simba om Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.:

Och vi som inte ens känner dig vad skall vi göra, gissa?

Jag tror att du vill operera bort benen och ersätta dem med hjul och bli världens första mänskliga fordon?
eller jag vet... du vill slå rekord som den individ som spenderar störst del av livet med att titta på film?

Svar: Kom på det efter att de där var ju frågar som skulle göra att ni lärde känna mig bättre. Men kan svara lite bättre nu önskade/önskar att det ska bli han och jag ifall vi säger så !:)

 

Linus om Dag 6 – Typ av killar jag faller för.:

Va fan då.
Jag som är tråkigare än en påse sömnpiller, ful som ringaren i Notre Dame (om ringaren skulle få könsherpes i hela ansiktet och råka ut för en bilolycka).
Jag spelar dock aldrig tv spel, men det är mest för att då skulle jag ju inte ha tid med min största hobby, att virka bordsdukar och åka runt till fritidsgårdar och prata om nykterhet.

Har jag en chans? En halv chans? En tredjedels chans?

Svar: Nej tyvär linus du har ingen chans ;) Känns inte riktigt som att det är likt mig eller hur ;)

 

Okey  ([email protected]) om Krig om bästa platsen !!:

Vem var Denna hemliga Lyckliga Personen då ??

Svar: Nu bryr jag mig inte längre ifall vissa personer läser min blogg och vill att jag undviker att skriva om honom men Christian heter han ! :)

 

Damla om Min bror<3:

ASSÅ MUPPEN hahahahhahaha!

Svar: Haha det var ej jag som skrev de där ! Det var han som tyckte lite synd om sig själv så han var tvungen att logga in och skriva lite och känna sig älskad av gulliga syster ;)

 

tove om Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.:

kommer komma fler minnen, jag lovar! :) kärlek<3

Svar: Ja det hoppas jag, undra bara vad dom kommer innehålla. Promenader med barnvagn eller en massa fylla och odrägligheter ett tag till ;)

 

Erik om 28/2-2011:

Det där är en fejk lista. Man kan tro att det är en riktig lista men egentligen så har du bara tagit alla frågorna som nån sjukt tråkig snubbe sa när han raggade på dig i helgen. I vilken blogglista skulle det stå "vad har du för telefonnummer?". Det är ju bara creapy ;) som att man skulle råka skriva det utan att tänka sig för och sen lägga ut det på bloggen... Vilken är din favorit färg? Vad har du för bankomat kod? Vart skulle du vilja resa? Vad är dina fyra sista siffror i person nummret?... Sneaky lista... Du måste svara på frågor snart!!!

Svar: Va tråkigt att du känner så då Erik! Tog listan från en annan blogg så nej det inte en tråkig snubbe som raggade på mig i helgen och frågade allt de. Man kan ju nästan tro att det är du som har ställt frågorna så TRÅKIG SOM DU ÄR !

 

Anonym om Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.:

För en miljon så har du nästan råd att köpa ett första hands kontrakt på en skokartong i Södertälje... För en miljon så har du dock råd att åka till Thailand och stanna där i typ 5 år, inte helt fel...

Svar: Och här kommer nästa pajjas som tror att han/hon vet allting! Det är en stor skillnad på första handskontrakt och bostadrätt ! En fräsch tvåa på gröna linjen med första handskontrakt kan du få för under 300.000:- min bror köpte tex en för 150.000 :- inte den fräschaste men den är helt okej !!!!:@ Nej skulle vara sjukt skönt men ännu skönare ifall du drog dit så skulle jag slippa dina kommentarer.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Petra Sandholm

Ida, bara maila om du behöver hjälp med en enklare design eller så ;)

2011-03-10 @ 20:45:10
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, sjukt taskigt :) ingen förtjänar att bo i Södertälje... Jag tror inte ens att dem har internet i Södertälje. Jag har hört att i Södertälje så tror dem fortfarande att jorden är platt och dem har aldrig hört talas om kaffe latte, kan du tänka dig, ett liv utan latte är inget värdigt liv :)

2011-03-11 @ 01:28:49
Postat av: Linus

Jag har inte gett upp! Om jag plastikopererar mig så att jag blir 40 cm lång och ser ut som en as-söt (rosa) chiuahua, fast en bad-boy farlig chiuahua som kan beskydda dig om det kommer en pervers full golden retriver och försöker ta på dina... Ehe, valpar :) hehe... Har jag nån chans då? Svara snabbt för jag har redan bokat tid på akademikliniken...

2011-03-11 @ 01:37:13
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:58:46
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Genius

"Svar: Jo jag vill ha en snygg disign på min blogg också men vet faktist inte hur man gör, har aldrig förstått mig på de där med html:P"...

Du skall inte behöva programmera nånting i html. Antingen så kan du, eller känner någon som kan lite Photoshop (eller nått annat bildbehandlingsprogram)... Gör en bakgrund eller header och ladda upp den på sidan, det skall vara så enkelt att en 5 årig mognoloid säkert skulle klara det...

2011-03-14 @ 11:44:24
Postat av: factory coach outlet

The blog is the portrait of the mind,very good.

2011-03-23 @ 08:17:54
URL: http://www.factorycoachoutlets.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0